Assalamualaikum. :-)

Mulakan lah sesuatu perkara dengan kalimah yang baik

Saturday, April 23, 2011

Exam oh exam


Minggu ni aku ada dua paper exam..hari isnin 25 April 2011 dan hari Khamis...huhu.InsyaAllah nilah exam terakhir aku setelah memakai gelaran student UMS selama 4 tahun. Sedar tak sedar dah 4 tahun aku study kat sini. hehehe...

Pada kali ini jadual aku agak membahagiakan...seminggu dua paper sahaja.Tapi perlu berhati-hati sebab kelekaan akan membawa kepada kegagalan.Pagi2 dah bangun awal sebab nak buat persiapan untuk sehar.Kemas buku,meja,tempat tidur dan sebagainya.Wah2 rajin gak aku...hurm..apapun kena dilakukan sendiri..jangan malas~malas...aku sentiasa beringat pada statement yg dikeluarkan oleh lecturer aku tue.

Slip exam,kad matrik,ic ,alat tulis dan yang berkaitan perlulah disediakn.Apa yang penting,adalag persiapan fizikal dan mental ..doa daripada Mak Ayah amat penting. Kemaafan perlu dihulur pada kawan-kwan...sapa tahu kite ada salah dan silap yang sedar or tak sedar. Bersihkanlah hati dan fikiran daripada benda-benda negatif.

Semoga berjaya....kejayaan tu menanti anda untuk dihampiri .:-0

No comments:

Post a Comment